З ДОСВІДУ РОБОТИ ЗАКЛАДІВ ОСВІТИ РАЙОНУ

2 комментария:

  1. Досвід роботи щодо реалізації концепції профільного навчання забезпечує можливості для рівного доступу учнів, до здобуття заганоосвітньої, профільної та допрофільної підготовки, зростінню у мобільності в умовах сучасного суспільства, неперервної освіти впродовж усього життя, виховує особистість здатну до самореалізації та професійного самовизначення.

    ОтветитьУдалить
  2. Одна з найскладніших проблем, яка постає перед учнем старшої школи, – вибір майбутньої професії. Вирішення її є важливою як для юної особистості, так і для батьків та вчителів: адже від правильного вибору професії залежить успіх людини в житті, її самореалізація.
    Профільна школа передбачає практичну спрямованість освіти, подолання відірваності знань віл реального життя.
    Основними завданнями системи профільного навчання в нашій школі є :
    • створення умов для навчання старшокласників відповідно до їх професійного самовизначення ;
    • робота з обдарованими дітьми;
    • формування психолого – комунікативної компетенції, вміння організовувати навчання на основі співпраці, створення ситуації успіху;
    • участь учнів в олімпіадах, конкурсах, МАН , турнірах;
    • оволодіння методикою викладання відповідно до профілю навчання;
    • необхідне знання вчителем вікової психології;
    • вдосконалення змісту освіти в профільних класах;
    • здобуття якісної освіти, яка відповідає їх профілю.
    Для успішної реалізації профільного навчання адміністрація школи спрямовує свою діяльність на:
    - вивчення та дотримання нормативно-правової документації щодо організації профільного навчання та допрофільної підготовки;
    - розробку робочого навчального плану (варіативної складової);
    - укладання усної та письмової угоди про співпрацю у ВНЗ (І-ІV рівня акредитації);
    - аналіз кадрового забезпечення.
    Переконані, що впровадження профільного навчання допомагає забезпечить рівний доступ до якісної освіти, створити умови вільного вибору у побудові освітньої траєкторії учнів старшої школи незалежно від умов освітнього середовища

    ОтветитьУдалить