Досвід роботи щодо реалізації концепції профільного навчання забезпечує можливості для рівного доступу учнів, до здобуття заганоосвітньої, профільної та допрофільної підготовки, зростінню у мобільності в умовах сучасного суспільства, неперервної освіти впродовж усього життя, виховує особистість здатну до самореалізації та професійного самовизначення.
Одна з найскладніших проблем, яка постає перед учнем старшої школи, – вибір майбутньої професії. Вирішення її є важливою як для юної особистості, так і для батьків та вчителів: адже від правильного вибору професії залежить успіх людини в житті, її самореалізація. Профільна школа передбачає практичну спрямованість освіти, подолання відірваності знань віл реального життя. Основними завданнями системи профільного навчання в нашій школі є : • створення умов для навчання старшокласників відповідно до їх професійного самовизначення ; • робота з обдарованими дітьми; • формування психолого – комунікативної компетенції, вміння організовувати навчання на основі співпраці, створення ситуації успіху; • участь учнів в олімпіадах, конкурсах, МАН , турнірах; • оволодіння методикою викладання відповідно до профілю навчання; • необхідне знання вчителем вікової психології; • вдосконалення змісту освіти в профільних класах; • здобуття якісної освіти, яка відповідає їх профілю. Для успішної реалізації профільного навчання адміністрація школи спрямовує свою діяльність на: - вивчення та дотримання нормативно-правової документації щодо організації профільного навчання та допрофільної підготовки; - розробку робочого навчального плану (варіативної складової); - укладання усної та письмової угоди про співпрацю у ВНЗ (І-ІV рівня акредитації); - аналіз кадрового забезпечення. Переконані, що впровадження профільного навчання допомагає забезпечить рівний доступ до якісної освіти, створити умови вільного вибору у побудові освітньої траєкторії учнів старшої школи незалежно від умов освітнього середовища
Досвід роботи щодо реалізації концепції профільного навчання забезпечує можливості для рівного доступу учнів, до здобуття заганоосвітньої, профільної та допрофільної підготовки, зростінню у мобільності в умовах сучасного суспільства, неперервної освіти впродовж усього життя, виховує особистість здатну до самореалізації та професійного самовизначення.
ОтветитьУдалитьОдна з найскладніших проблем, яка постає перед учнем старшої школи, – вибір майбутньої професії. Вирішення її є важливою як для юної особистості, так і для батьків та вчителів: адже від правильного вибору професії залежить успіх людини в житті, її самореалізація.
ОтветитьУдалитьПрофільна школа передбачає практичну спрямованість освіти, подолання відірваності знань віл реального життя.
Основними завданнями системи профільного навчання в нашій школі є :
• створення умов для навчання старшокласників відповідно до їх професійного самовизначення ;
• робота з обдарованими дітьми;
• формування психолого – комунікативної компетенції, вміння організовувати навчання на основі співпраці, створення ситуації успіху;
• участь учнів в олімпіадах, конкурсах, МАН , турнірах;
• оволодіння методикою викладання відповідно до профілю навчання;
• необхідне знання вчителем вікової психології;
• вдосконалення змісту освіти в профільних класах;
• здобуття якісної освіти, яка відповідає їх профілю.
Для успішної реалізації профільного навчання адміністрація школи спрямовує свою діяльність на:
- вивчення та дотримання нормативно-правової документації щодо організації профільного навчання та допрофільної підготовки;
- розробку робочого навчального плану (варіативної складової);
- укладання усної та письмової угоди про співпрацю у ВНЗ (І-ІV рівня акредитації);
- аналіз кадрового забезпечення.
Переконані, що впровадження профільного навчання допомагає забезпечить рівний доступ до якісної освіти, створити умови вільного вибору у побудові освітньої траєкторії учнів старшої школи незалежно від умов освітнього середовища